ورود دانشجویان

معرفی دوره :

امروزه علوم فناوری اطلاعات (IT) به عنوان یکی از تأثیرگذارترین حوزه‎های دانشی در تاریخ تحولات جهان مطرح می‎باشد. به طوری که در سال‌های اخیر،‎ سبک زندگی مردم در دنیا با محصولات و خدمات حوزه دیجیتال تغییر یافته است.

این روند بیانگر ورود به عصر دیجیتال (Digital Era) است که در آن، سازمان‎های تولیدی و خدماتی برای هماهنگ شدن با رشد سریع تحولات حوزه IT و دیجیتال، نیازمند ایجاد تحول بنیادین در نحوه اداره کسب‎و‎کار خود می‎باشند.
در عصر دیجیتال، تحول کسب‌وکارها بر مبنای ۵ عامل توانمندساز تعریف می‌شود که آن را SMACI می‎نامند که بیانگر شبکه های اجتماعی (Social)، ابزارهای موبایل (Mobile)، تحلیل ابرداده‌ها (Analytics)، رایانش ابری (Cloud) و اینترنت اشیاء (Internet of Things) است.
کسب‎و‎کار در عصر دیجیتال، نیازمند داشتن مدیران و متخصصانی است که با مفاهیم این ۵ حوزه آشنایی کامل داشته باشند و مدل کسب‎و‎کار خود را بر پایه این عناصر متحول نمایند.

 

اهداف دوره :

       هدف اصلی دوره Digital business MBA ، ایجاد تحول بنیادین در نظام آموزشی مدیریت در کشور و برگزاری نسل نوین دورههای مدیریتی در جهت تربیت نسل جدید مدیران ایرانی برای مواجهه با چالشهای روزافزون عصر دیجیتال است.

چشم انداز دوره :

       چشمانداز دوره Digital business MBA ، ایجاد بزرگترین شبکه تخصصی مدیران و متخصصان دیجیتال در کشور است .

 

برخی از مزیت هایی که فارغ التحصیلان این دوره پس از گذراندن آن بهره مند خواهند شد عبارتند از :

  • • امکان شبکه‌سازی دانشجویان با مدرسان دوره (مدیران، کارآفرینان و مشاوران برجسته حوزه دیجیتال ایران) برای کسب فرصت‌های بالقوه همکاری و تجاری
  • • عضویت دانشجویان در گروه تخصصی دوره برای اطلاع از فرصت‌های شغلی، دعوت به سمینارهای آموزشی رایگان و دریافت آخرین فایل‌های آموزشی در حوزه دیجیتال
  • • امکان کارآموزی دانشجویان در برترین شرکت‌های دیجیتال کشور (برای یادگیری کاربردی مفاهیم کسب‌وکار دیجیتال)

آکادمی دیجیتال بهار

آکادمی دیجیتال بهار به منظور تربیت مدیران برجسته در حوزه Digital و با مشارکت جمعی از برترین متخصصان دیجیتال در ایران، اقدام به طراحی و برگزاری دوره تخصصی MBA گرایشDigital Business نموده است که برنامه درسی این دوره را  با موردکاوی از نمونه‌های مشابه Business School های مطرح دنیا و نیازمندی‌های بازار ایران تدوین کرده است .

  • ساختار سازماني 
  •  Business model 
  •  Blue Ocean Strategy
  •  Lean Startup 
  •  تحليل هاي پيشرفته بازار  big data 
  •  Engineering the switch to digital 
  •  Product design 
  •  UX
  •  Gamification
  •  Inbound marketing 
  •  Branding & Digital branding 
  •  Market research
  •  Content marketing 
  •  Online PR
  •  Online Ads
  •  Mobile marketing
  •  Email marketing
  •  Video marketing
  •  SEO & analytics
  •  Budgeting 
  •  Mental model 
  •  CRM
  • (Social media (planning & execution
  • (Digital marketing campaign (planning & execution

مخاطبان این دوره را صاحبان استارتاپ‌های اینترنتی، مشاوران حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد سازمان‌های پیشرو و علاقمندان به مباحث دیجیتال تشکیل می دهند.

اگر از هر کدام ازاین دسته ها هستید جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره دوره کلیک کرده و فرم کوچک پیش ثبت نام مربوط به دوره  Digital business MBA را تکمیل نمائید.