ورود دانشجویان

 

دنیای کسب و کار، سالهاست که وارد عصر «برندینگ» شده اما این مفهوم هنوز در ایران نوپا و البته در حال رشد است. مدیران پیشرو، پیشتر از دیگران، سازمانها و کسب و کارهای خود را با یاری برندآفرینی و مدیریت استراتژیک برند ارتقا می دهند و به موفقیت نردیک تر می کنند.

در دوره های MBA تخصصی «مدیریت برند و برندسازی» از برترین اساتید، متخصصان، مشاوران و استراتژیست های کشور استفاده شده تا برندینگ که امروزه به عنوان نسخه نوین بازاریابی معرفی می شود بصورت کاملا کاربردی و به روز، مدیران و مشاوران حرفه ای پرورش دهد.

حضور در این دوره تخصصی و یکی از مهمترین گرایش های امروز MBA در جهان به کلیه مدیران عامل، مدیران ارشد، کارآفرین ها، مدیران و مشاوران بازاریابی و برند و همه فعالان و علاقمندان در حوزه برندینگ توصیه می شود.

برخی از سرفصل های این دوره عبارتند از :

  • معرفی گامهای اصلی برندآفرینی و تدوین کمپین برندنیگ
  •  مدیریت بازاریابی از منظر چهارپایه برندینگ
  •    هویت سازی برند
  •  تدوین کمپین یکپارچه
  • و...

اساتید دوره عبارتند از :

دکتر بهنود  اله وردی

دکتر شهریار شفیعی

 

 

 

جهت تکمیل پیش ثبت نام مربوط به دوره ، کلیک کرده و فرم کوچک مربوط به MBA برند و برند سازی را در تقویم اموزشی دوره های در حال برگزاری تکمیل نمائید.