ورود دانشجویان

 

هدف این دوره ، آموزش کاربردی ، حرفه ای و تخصصی  بازاریابی و مهندسی فروش مبنی بر Case ها و متدهای نوین مطابق با مسائل کسب و کار کشور ایران  می باشد.

باتوجه به اینکه دنیای کسب و کار، سالهاست که وارد عصر «بازاریابی و برند» شده است اما این مفهوم هنوز در ایران نوپا و البته در حال رشد است ؛ مدیران پیشرو، بیشتر از دیگران سازمانها و کسب و کارهای خود را با یاری از مهارت های مدیریت بازاریابی ارتقا می دهند و به موفقیت نزدیک تر می کنند.

بنابراین در دوره ی MBA تخصصی بازاریابی و فروش؛  از برترین اساتید، متخصصان، مشاوران و استراتژیست های این حوزه برای پرورش مدیران و مشاوران حرفه ای بصورت کاملا کاربردی و به روز استفاده میکند.

حضور در این دوره تخصصی و یکی از مهمترین گرایش های امروز MBA در جهان به کلیه مدیران عامل، مدیران ارشد، کارآفرین ها، مدیران فروش و مشاوران بازاریابی و برند و همه فعالان و علاقمندان در حوزه بازاریابی  توصیه می شود.

 

برخی از سرفصل های کلی بخش بازاریابی و فروش عبارتند از :

  •       مديريت بازاريابی(Marketing)
  •       تحقيقات بازار(MarketResearches)
  •       مديريت توزيع و پخش(Distribution)
  •       برند و تبلیغات(Branding)
  •      مدیریت استراتژیک
  •       تئوری و طراحی ساختار سازمانی
  •      سازمان دهی
  •     اصول و فنون مذاکره  
  •       رفتار مصرف کننده و CRM
  •       مهندسی فروش
  •       ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند 
  •       استراتژی های بازاریابی(Marketing Strategy)

 

کارگاه ها و سمینار های طی دوره :

  •       مدل ذهنی مشتریان(Customer Mental Model)
  •  
  •       برنامه بازاریابی (Marketing Plan)براساس نرم افزار

 

برخی از اساتید این دوره عبارتند از :

  • دکتر امین اسداللهی
  • دکتر فرانک جواهر دشتی 
  • دکتر مهدی امیرجعفری
  • دکتر بهنود الله وردی
  • دکتر احمد حاجی صفار
  • دکتر رحیم فرضی پور
  • دکتر سالار معینی کرمانشاهی 
  • دکتر محمد خطیبی
  • دکتر محمدحسین غوثی

 

 

جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره دوره ، کلیک کرده و در تقویم آموزشی فرم پیش ثبت نام مربوط به دوره ی  MBA  بازاریابی و فروش را تکمیل نمائید.