ورود دانشجویان

 

معرفی دوره :

MBA مدیریت استراتژیک دوره ایست که پس از طی آن، دانش پژوه قادر خواهد بود تا :

جايگاه استراتژي در مديريت کلان سازمان را تبیین نماید.

مفاهیم استراتژی، برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک و مدیریت استراتژیک را از یکدیگر تفکیک نموده و کاربرد هر یک را توصیف کند.

گامهای اصلی فرآيند مديريت استراتژيک را شناسایی نموده و شیوه پیاده سازی هر یک را تشریح نماید.

انواع استراتژی‏ها در لایه‏های مختلف سازمان را مشخص نموده و استراتژی‏ها را به نحو مناسب اولویت‏بندی نماید.

ابزارها، تکنيک‌ها و فنون تدوين، اجرا و کنترل استراتژي‏ها در سازمان را در عمل بکار گیرد.

ضمن آشنایی با مدل‏ های ذهنی موفق برای استراتژیست‏ها، تفکر استراتژیک و استراتژی‏های خلاق کسب و کار را در عمل به‏ کار گیرد.

یک طرح کسب و کار کامل را طراحی و پیاده‏ سازی  نموده و استراتژی ‏های کسب و کار الکترونیک را با هدف غنی‏ سازی سبد استراتژی ‏های سازمان در عصر حاضر، مورد استفاده قرار دهد.

چشم انداز دوره :

  • بالا بردن مهارت های مدیریت
  • بالا بردن توانایی تدوین استراتژی
  • افزایش توانایی در اجرا و کنترل استراتژیکی
  • آشنایی با مباحث روز استراتژیک

برخی از سرفصل های دوره عبارتند از :

  1. برنامه‏ ریزی و تحلیل استراتژیک؛ ابزارها و فنون طراحی و تدوین استراتژی‏ها
  2. تفکر استراتژیک و استراتژی‏های خلاق کسب و کار
  3. جاری‏ سازی استراتژی‏ها و کنترل استراتژیک
  4. مدل‏های ذهنی موفق برای استراتژیست‏ها
  5. طرح کسب و کار (Business Plan)
  6. مدیریت تحول در سازمان
  7. استراتژی‏های کسب و کار الکترونیک (e-Business)

مخاطبين دوره را مديران ارشد، مياني و عملياتي سازمان و کليه افرادي که به هر نحو در فرآيند برنامهريزي و مديريت راهبردي سازمان خود ايفاي نقش مي‌کنند ، تشکیل می دهند .

اگر یکی از دسته های مذبور هستید، جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره دوره تماس بگیرید .