ورود دانشجویان

 

سرفصل های دوره عالی مدیریت کسب و کار DBA  با گرایش Branding 

چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ Branding know why& know what &know How

چهار پایه برندینگ ( pre-Branding )

برندینگ 1 ( آفرینش برند )

برندینگ 2 ( ارتباطات برند )

مدل ذهنی مدیران موفق 

مسئولیت اجتماعی و مدیریت بر مبنای ارزش ها 

مدیریت استراتژیک پیشرفته 

آینده پژوهی راهبردی 

کارآفرینی و نوآوری در کسب و کار 

روش های تحقیق کمی و کیفی 

کارگاه تخصصی و پیشرفته برندآفرینی شخصی 

کارگاه و کوچینگ چهارپایه

کارگاه و کوچینگ هویت آفرینی 

کارگاه و کوچینگ کمپین IBC 

دکتر بهنود الله وردی نیک                                                                                                                                                           
Branding Coach, Brand Mentor & Advisor
راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ و کمپین های 360 درجه برندآفرینی

  • بنيانگذار مدل انحصاری «بانیک» در تدوین کمپین های360 درجه یکپارچه برندآفرینی(Branding I-Campaign)
  • هدايتگر و استراتژيست بیش از 300 کمپين و پروژه برندینگ برای بیش از 90 برند ایرانی و بین المللی فعال در ایران.
  • مشـاور عالی برنـدینگ و ارتـباطات بـازاريـابی و برند سازمانهای و برندهای معظم در ایران (با بیش از 15 سال سابقه)
  • محقق، مولف و مدرس مباحث برندینگ، مدیریت استراتژیک برندو ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC)
  • استراتژی و هویت سازی برند، مدیریت ارشد خلاقیت، کپی رایتینگ،برنامه ریزی رسانه ای

تحقیقات و تالیفات (در زمینه برندینگ، بازاریابی و ارتباطات خلاق برند):

 
 
  • مولف مجموعه 7 جلدی «کمپین برندآفرینی» (Branding I-Campaign) تنها مرجع جامع و کاربردی برندینگ در ایران (در حال انتشار)
  • مولف کتاب «ماندن با حداکثر سرعت!» (استراتژی های متمایزسازی برند در بازار ایران)
  • مولف کتاب «هفتصد راه میان بُر برای خودکشی برند!» (جایگاه سازی برند)
  • مولف کتاب «چهل بد انگاره مدیران برند» در آسیب شناسی برند در ایران
  • مؤلف کتب «شیوه های نوین تبلیغات» و «فنون عملی تبلیغ» (چاپ 1385، انتشارات آزادی بیان)
  • مؤلف بیش از 40 عنوان سرمقاله، مقاله و جزوات علمی در زمینه های برندینگ، بازریابی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC)،  روانشناسی مدیریت کسب و کار، مدیریت خلاقیت و...

مشاوره تخصصی و پروژه های برندینگ

 
 
  • مشاور ارشد برند، طراح و استراتژیست کمپین­های یکپارچه برندینگ (Branding I-Campaign) و هدایتگر برند بیش از 80 شرکت و برند صاحب نام ایرانی و خارجی فعال در ایران در حوزه­های Experience, FMCG, DCG, Services, Retailss, …
  • مشاور ارشد، طراح و استراتژیست و مدیر ارشد پروژه کمپین های یکپارچه برندینگ و ارتباطات برند هولدینگ­ها و آژانس­های معظم برندینگ و  تبلیغاتی کشور.
 

سوابق علمی، آموزشی و اجرایی (در زمینه برندینگ، بازاریابی و ارتباطات خلاق برند):

شرکت­ها و گروه­های تابعه

 
 
  • بنیانگذار و صاحب امتیاز گروه علمی تخصصی (بانیک)
  • بنیانگذار متد انحصاری بانیک در تدوین کمپین های یکپارچه برندینگ (I-Campaign)
  • دارای تیمهای حرفهای چندتخصصی شامل: مدیریت خلاقیت تکنیکی (TCM) در خلق ایدههای حوزه برند و ارتباطات خلاق برند، تحقیقات  کیفی و کمی بازاریابی و برند، استراتژی و هویت سازی برند و...
  • بنیانگذار و مدیرعامل گروه مهندسی تبلیغات (ADVENG) / سال 1384
  • بنیانگذار و مدیرعامل گروه مشاوران ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC Group) / سال 1387
  • بنیانگذار و مدیرعامل گروه مشاوران برند Adjust و گروه برندآفرینی (Branding) / سال 1390
  • عضو موسس و مدیر علمی گروه مشاوران NOWAK / سال 1389 -نخستین و تنها آژانس برندینگ و مارکتینگ در حوزه تخصصی دارو و درمان،  سلامت، آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی
  • بنیانگذار و مدیرعامل گروه برندآفرینی سال 92-1391
  • مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ هم وطا، میراث هنر، Adjust، Adwise و... / سال 92-1391 -نخستین و تنها آژانس برندینگ و مارکتینگ در حوزه تخصصی خدمات (Experience Brandingg) شامل گردشگری، بانکی و...

 ورود به دوره ، با مصاحبه و بررسی سوابق کاری و تحصیلی جهت تعیین صلاحیت ورود و تعیین عدم نیاز به گذراندن دروس پیش نیاز انجام می شود .

جهت تکمیل پیش ثبت نام اولیه مربوط به دوره کلیک کرده و در تقویم آموزشی دوره های در حال برگزاری فرم پیش ثبت نام مربوط به دوره  DBA برند را تکمیل نمائید .