ورود دانشجویان

 

هدف و ضرورت دوره:


DBA بازاریابی سطح عالی تحصیلات کاربردی است که با هدف توسعه ی بازار برای افراد حرفه ای در کسب و کار ایجاد شده تا با تمرکز بر سطح پیشرفته ی دروس بازاریابی به افزایش

کارایی سازمان و درجات بالاتر از سمت های اجرایی و رهبری که در طول تحصیل می آموزند، دست یابند.
این دوره بر مدیریت همه کالاها و خدمات تمرکز می کند تا از بین روش های سنتی و قدیمی بازاریابی که جنبه های اخلاقی و قانونی دارند، روشی نوین را کشف کند.
دوره DBA بازاریابی مهارت های زیادی را برای گذار از پیچیدگی های بازاریابی جهانی به افراد می آموزد و به این مهم می پردازد که چطور این مهارت ها می توانند در نتایج کسب و کار تأثیر بگذارند و فارغ التحصیلان را برای فرصت های شغلی در دانشگاه ها، رهبری و یا مشاوره در بخش های تحقیقات بازار، خدمات مشتری ، فروش، بازاریابی مستقیم و ارتباطات آماده می نماید.

سرفصل های DBA بازاریابی :

- تحقیقات بازاریابی (نرم افزارهای کاربردی)
- رهبری فروش و کوچینگ تیم های فروش
- آینده پژوهی
- مدیریت استراتژیک پیشرفته
- استراتژی های برند سازی
- کارآفرینی
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC)
- مدل های ذهنی مشتریان
- بازاریابی بین الملل و مکاتبات تجاری
- طراحی کمپین های پیشبرد فروش و تبلیغات
- طراحی برنامه بازاریابی (نرم افزار)
- مدیریت توسعه کسب و کار
(Business Development Management)
- طراحی NDP/ کارورزی (اختیاری)

  1. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد رشته های بازرگانی یا گذراندن دوره MBA بازاریابی و فروش
  2. دارا بودن سابقه کار مرتبط با مدیریت
  3. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت مشاوره و مصاحبه حضوری می توانید پیش ثبت نام مربوط به این دوره را در تقویم آموزشی دوره های در حال برگزاری تکمیل نمائید.