دوره داوطلبین کارگزاری بیمه

معرفی دوره

معرفی دوره داوطلبین کارگزاری بیمه موسسه آموزش عالی آزاد بهار

دوره آموزشی اخذ پروانه کارگزاری بیمه موسسه بهار ، دوره ای 40 ساعته است و به عنوان دوره آموزشی الزامی برای متقاضیان اخذ پروانه کارگزاری بیمه ، برگزار می گردد.
متقاضیان اخذ پروانه کارگزاری بیمه پس از گذراندن موفق دوره آموزشی و کسب حداقل امتیاز (60 از 100) در آزمون پایان دوره، علاوه بر گواهی آموزشی ، الزام دریافت گواهی آزمون آداب را نیز برای درخواست مصاحبه از بیمه مرکزی ج.ا.ا را خواهند داشت .

دوره آموزش اخذ کارگزاری بیمه موسسه بهار چیست؟

موسسه آموزش عالی آزاد بهار تحت نظارت بیمه مرکزی ج.ا.ا دوره ای تحت عنوان متقاضیان اخذ پروانه کارگزاری بیمه بصورت دوره های حضوری و دوره های آنلاین برگزار می نماید. این دوره ها با هدف ارتقای دانش بیمه ای و همچنین دریافت مدرک آموزشی پس از گذراندن موفق دوره و قبولی در آزمون پایان دوره، که از جمله الزامات برای اخذ مجوز پروانه کارگزاری است برگزار می گردد. دوره آموزش اخذ پروانه کارگزاری در چارچوب قوانین بیمه مرکزی ج.ا.ا اجرا می گردد.

چرا داوطلبین کارگزاری بیمه موسسه بهار؟

دوره های آموزش بیمه موسسه بهار با استفاده از اساتید تراز اول صنعت بیمه و تداوم برگزاری کلیه دوره های مورد نیاز این صنعت از جمله دوره آموزش اخذ پروانه کارگزاری بیمه توانسته است با بالا بردن سطح کیفیت آموزش، رضایت متقاضیان و فعالان صنعت بیمه را در سراسر کشور جلب نماید. گروه بیمه موسسه بهار علاوه بر استان تهران در سایر نقاط ایران از جمله استان اصفهان، همدان، خراسان، یزد، فارس، لرستان، گیلان، مازندران و هرمزگان و با داشتن نمایندگی فعال در این استانها ، به رسالت خود که رفع تبعیض آموزشی است عمل می نماید.

مخاطبین داوطلبین کارگزاری بیمه موسسه بهار چه کسانی هستند؟

متقاضیان اخذ پروانه کارگزاری بیمه

سرفصل های آموزشی

  • بیمه های عمر و حوادث
  • بیمه های درمان
  • بیمه های باربری
  • بیمه های آتش سوزی
  • بیمه ثالث اتومبیل
  • بیمه بدنه اتومبیل
  • بیمه های مهندسی
  • بیمه های مسئولیت
  • آئين نامه ها و مصوبات شوراي عالي بيمه
  • فنون و تکنیک های بازاریابی مشتری مداری و اخلاق حرفه ای
  • آشنایی با امور مالی و کارگزاری مرتبط با کارگزاری
  • آشنایی با نرم افزار کاربردی سنهاب

هیئت علمی

شرایط ورود به این دوره

1. داشتن حداقل مدرک کارشناسی

2. داشتن سابقه کار بیمه های بازرگانی

3. پذیرش شرایط دوره ها و تضمین دسترسی به اینترنت پرسرعت و دستگاه های الکترونیکی لازم برای کلاس های آنلاین

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
25 کارگزاری بیمه آنلاین 40 ساعت روزهای هفته به جز جمعه 1400/04/01 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/25.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

دوره جامع توسعه فردی

دوره جامع توسعه فردی

همه ما، برای باقی ماندن در سطح حرفه ای دنیای کسب و کار های امروز  که به سرعت در حال رشد و تغییرند،

نمایندگی بیمه آیین نامه 75

نمایندگی بیمه آیین نامه 75

معرفی دوره داوطلبین نمایندگی بیمه آیین نامه 75 در موسسه آموزش عالی آزاد

دوره مهارت‌های نوین و کاربردی مدیریت

دوره مهارت‌های نوین و کاربردی مدیریت

مهارت‌های مورد نیاز مدیران کسب و کار را می‌توان به در سه دسته فنی، انسانی و ادراکی طبقه‌بندی کرد.

منظور از مهارت توانایی به کار بردن مؤثر دانش و تجربه در مسیر رسیدن به اهداف است. شرط اصلی کسب مهارت، اقدام و عمل مؤثر در شرایط متغیر و پویا است.

اهمیت مدیریت و مهارت آموزی مدیران؟

بررسی و توسعه مهارت‌های مدیریتی از آن نظر مهم است که از یک سو به تصمیم های اتخاذ شده از سوی مدیران کسب و کار اعتبار بخشیده و اهداف سازمان را تحت الشعاع قرار می دهد. از سوی دیگر تجهیز کردن مدیران به مهارت‌های مورد نیازشان به آنها این امکان را می دهد تا وظایف خود را به دور از موانع فنی و شغلی انجام دهند.

در واقع به بیان دیگر با داشتن مهارت‌های لازم مدیریتی است که مدیران قادر خواهند شد تا رسالت حرفه ای خود را به نحو احسن انجام دهند.

توسعه مهارت های مدیریت ازجمله مقوله‌هایی است که در سالیان اخیر توجه شایانی به آن شده است، به نحوی که توجه به این مهارت‌های مدیریتی حوزه کسب و کار دلیل طراحی دوره های آموزشی چه در سطح مراکز آموزشی چه در سطح سازمان‌ها شده است. اما اینکه اصولا توسعه مهارت‌های مدیران کسب و کار به چه منظور است باید خاطر نشان کرد که مدیران رکن اساسی سازمان در دستیابی به اهداف سازمانی و اجتماعی هستند. لذا هرچه این قشر در انجام تعهدات خود موفقتر عمل کنند، فواید آن شامل حال سایرین نیز می گردد به نحوی که برخی از بزرگان این حوزه، اهمیت توسعه مهارت‌های مدیریت کسب و کار را تنها شرط حیات سازمان ها در محیط های پیچیده می‌دانند.