معرفی دوره
هدف از برگزاری این دوره ها افزایش توانمند سازی مدیران در تصمیم گیری و سیاستگزاری نظام مند و مقوله های
واطلاعات مربوط به مشکلات بازاریابی و فروش دارویی و ارزیابی راه حلهای مختلف در مورد مسئله و تصمیم گیری و اجرایی تصمیمات حاصله در ارتباط با مسائل دارویی اعم از شناخت بازار، شناخت مشتری، شناخت رقبا و تحلیل صحیح موقعیت شرکت یا سازمان خود در بازار است می توان از اهداف دوره به موارد ذیل نیز اشاره داشت:
- یکپارچه سازی دانش و تجربه در صنعت دارو
- توانایی شناخت استراتژی های رقابتی در بازار دارو
- توانایی شناخت بازار و مشکلات بازاریابی و فروش دارو و ارائه و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی جهت فروش محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی
- مهارت ایجاد نوآوری و کارآفرینی در صنعت دارو و خلق راهکارهای تجاری سازی در صنعت دارو
- طراحی و انجام Market plan در حوزه های خاص مرتبط
این برنامه ممکن است مورد نیاز شما باشد!!!
اگر میخواهید درحوزه سیستم مراقبت های بهداشتی به یک مدیر تبدیل شوید…
اگر می خواهید در صنعت داروسازی کار کنید…
اگر می خواهید در زمان پسا برجام در لیست شرکت هایی باشید که به سازمان wot پیوسته اند…
اگر می خواهید در صنعت دارویی به عنوان یک بازاریاب قوی فعالیت داشته باشید…
اگر میخواهید محصولات خود را به بازار هدف معرفی کنید و به مذاکره بنشینید …
اگر میخواهید برای داشتن داروخانه های زنجیره ای جامع به مدیر و رهبر ایده ال خود تبدیل شوید…
اگرمیخواهید داروخانه خود را داشته باشید …
برگزاری کلاس ها
کد دوره | عنوان دوره | طول دوره | هزینه دوره | زمان برگزاری | زمان شروع | وضعیت ثبت نام | ظرفیت دوره | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DBA دارویی پایان هفته | 12ماه | برندینگ پنجشنبه ها(حضوری) 17:30الی 20:30 مارکتینگ پلن(آنلاین) 18الی 21 | سال 99 | در حال ثبت نام | 30 نفر | {rsfiles path="coursefiles/.pdf"} | پیش ثبت نام | ||
دوره های برگزار شده چنانچه شرکت کننده این دوره ها بوده اید، نظر خود را برای ما ارسال نمایید. |
پیش ثبت نام
ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند