BurgerMenu
Phone

معرفی دوره

فروش توانایی برقراری ارتباط متقاعد سازی و تاثیرگذاری بر مخاطب است. (برایان تریسی)

‌‌امروزه نیروهای فروش، مشاورین خریداران هستند و به آنها کمک می‌کنند که بهترین انتخاب را انجام دهند. ‌

سطح مقدماتی این دوره MBA فروش برای کسانی است  که علاقه مند ورود به حوزه فروش هستند. در سطح سرپرستی فروش دوره MBA فروش، به برنامه‌ریزی‌های فروش، بازرگانی فروش، کوچینگ و مربی‌گری فروش خواهیم پرداخت و در سطح رهبری دوره MBA فروش برای مدیران ارشد فروش و بازاریابی، به رهبری سازمان‌های فروش خواهیم پرداخت.

"امروزه بزرگترین شرکت‌های دنیا، توسط مدیران فروش اداره می‌شوند."


مزایای دوره جامع فروش (MBA فروش) در موسسه آموزش عالی آزاد بهار :

به شما در يادگيری مهارت فروش از كارشناسی فروش تا رهبری بر اساس استانداردهاي جهانی کمک می‌‌کند و در پنج سطح برگزار می‌گردد:

‌سطح اول: فروش مشاوره‌ای؛ جلب اعتماد مشتری

‌سطح دوم: فروش ارزشی؛ انتقال احساس خوب خريد به مشتری

‌سطح سوم: فنون مذاكره حرفه‌ای،  فروش همراه با سود، فروش به كانال‌های مختلف

‌سطح چهارم: سرپرستی و مربي‌گری حرفه‌ای فروش،  مهارت برنامه‌ريزی و پيش‌بينی فروش

‌سطح پنجم: رهبری سازمان فروش

یکی از رموز موفقیت یادگیری دائم است. یک فعال حوزه فروش موفق در هر زمان و مکانی به دنبال یادگیری است. علاوه بر این برنامه‌های مشخص برای شرکت در آموزش‌ها، کلاس‌ها، دوره‌ها و سمینارهای مرتبط و به خصوص مطالعه آزاد مربوط به آنها دارد. یک کارشناس یا مدیر فروش موفق باید بتواند برنامه‌ریزی خوبی روی کارهای روزمره خود داشته باشد. همچنین برنامه‌ای برای مدیریت زمان آتی خود طرح‌ریزی کند. امروزه واقفیم که یکی از بهترین راه‌های پیش‌بینی آینده، ساختن آن است. بنابراین ساختن آینده بدون برنامه‌ریزی ممکن نیست. یکی از ملزومات برنامه‌ریزی، داشتن اهداف مشخص و زمان‌بندی شده است. بهتر است همیشه اهداف فروش و پیشرفت ما مکتوب شوند تا همواره روبروی ما باشند و مرور شوند.

پر واضح هست که یک کارشناس یا مدیرفروش کارآمد به محیط کاری خود چه در بازار و چه در سازمان تسلط کافی دارد. پس باید همواره بر دو محیط تسلط داشته باشد. اول محیط درون سازمان که بایستی در آن کاملاً حرفه‌ای باشد. از همه جنبه‌های سازمان، ویژگی‌ها و کاستی‌های محصولات و خدماتش و غیره. دوم محیط بیرون سازمان که شامل رقبا، فرصت‌هایی برای پیشرفت و تهدیدهایی است که می‌تواند فروش را تحت تاثیر قرار دهد.

سرفصل های آموزشی

  • مهارت های فروش
  • (فروش مشاوره ای / جلب اعتماد مشتری)
  • توسعه مهارت های حرفه ای فروش
  • فروش ارزشی/انتقال حس خوب به مشتری
  • مذاکره فروش
  • فروش همراه با سود
  • (حساب وریاضیات فروش تجاری)
  • فروش به کانال های مختلف
  • (استراتژی طبقه بندی و تفکیک مشتریان)
  • کوچینگ فروش
  • (سرپرستی و مربی گری حرفه ای فروش)
  • برنامه مدیریت فروش
  • مهارت های برنامه ریزی و پیش بینی فروش
  • رهبری سازمان فروش
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به این دوره

1.  بررسی سوابق کاری و تحصیلی

2. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
MBA فروش 10 ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی20:30
1401/06/31 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/.pdf"} پیش ثبت نام
4 سطح 3 MBA فروش 10 ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی20:30
1401/05/06 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/4.pdf"} پیش ثبت نام
3 سطح 4 MBA فروش 10 ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی20:30
1401/05/20 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/3.pdf"} پیش ثبت نام
5 سطح 2 MBA مشاوره فروش 10 ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی20:30
1401/03/12 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/5.pdf"} پیش ثبت نام
4 سطح 1 MBA مشاوره فروش 10 ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی20:30
1401/01/18 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/4.pdf"} پیش ثبت نام
3 سطح 5 MBA فروش 10ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی20:30
1401/01/18 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/3.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

 MBA منابع انسانی

MBA منابع انسانی

منابع انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های هر سازمان است.

MBA برندینگ

MBA برندینگ

«برندینگ» یعنی آفـرینـش موجود زنده‌ای به نام: «بـرند»

  MBA مُد

MBA مُد

دوره MBA مد و پوشاک دوره‌ای ۳۶۰ درجه برای نگرش جامع به یک کسب و کار یا برند پوشاک می‌باشد.

chevronLeft